CO VÁS MOTIVUJE?
CO VÁS NAPLŇUJE?
CO DĚLÁTE RÁDI?
CO UMÍTE NEJLÉPE?
CO JE TO VAŠE PROČ, KTERÉ VÁS POHÁNÍ
NA TÉ VAŠÍ ŽIVOTNÍ CESTĚ?
Tolik otázek na začátek. Jsou obtížné či jednoduché? Jak jste si odpověděli právě vy?
Pro mě osobně je srdeční záležitostí „koučing“ a vše s ním spojené.
Je to pro mě nástroj, jak mohu svoji energii šířit a předávat dál mezi vás a naplňovat tak společně váš životní růst, posun a dodávat vám do života elán. Napomáhat vám na vaší životní cestě. A tím mohu i uplatňovat cenné dovednosti a znalosti získané za 15 let v oblasti vedení lidí.
Vyšší smysl mocného nástroje koučingu mně napomáhá naplňovat mé životní poslání a to:
VPOUŠTĚT ŽIVOTNÍ SVĚTLO MEZI LIDI.
POSKYTUJI TAK PRAKTICKÉ A UŽITEČNÉ NÁSTROJE, JAK NAPOMOCI DRUHÝM ZLEPŠIT SVÉ MYŠLENÍ, ZVÝŠIT SVÉ VÝKONY A DOSÁHNOUT TOHO, CO SI PŘEJÍ.
Jaká je tedy ta VAŠE srdeční záležitost, která vám dává vyšší smysl?
Nevíte jak na to, zkuste jednoduché 4 kroky níže.
Chvíli se zastavte a dejte myšlenky třeba na papír :-).
4 kroky k mé SRDEČNÍ ZÁLEŽITOSTI:
1)
Co dělám s láskou a vášní?
2)
Pro koho to dělám?
3)
Co tito lidé potřebují?
4)
Co se díky tomu, co dělám s láskou a vášní, v mém životě stane/změní?
Co jste se dozvěděli?
Co vám to přineslo do vašeho života?
Jste na té správné cestě?
Nemusí se jednat o něco nadpozemského. Může to být třeba malování, tanec, péče o děti, vytváření gastronomických zážitků, lepení letadel, pomáhání se dorozumět anglicky, pomáhání vést lidí k vyšším výkonům vaší skvělou metodou, konzultace nad obchodními dovednostmi, kreativní marketingová tvorba. Je to NĚCO, co vás dostává do energie, flow a těšíte se na naplňující chvíle.
Může to být i to, s čím se na vás lidé obracejí a chtějí vaši radu, myšlenku, službu, produkt – prostě vás :-). Většinou to bývá velmi jednoduchá záležitost, kterou si vlastně ve svém životě ani neuvědomujeme, protože ji považujeme za běžnou.
Mít své PROČ spojené s naším srdcem nám pomáhá nacházet smysl bytí, naplnění, dodává nám energii a chuť se v životě posouvat a naplňovat i tak své okolí, děti, rodiny, partnery a další generace.